Hva er nytt for brukere i MyCall EU+-pakken til den norske mobiloperatøren

De som bor i Norge har nok lagt merke til at den populære norske mobiloperatøren dukker opp mer og mer den siste tiden MyCall annonse om den nye pakken «MyCall EU+». Teammedlemmer fra Skandinavija.today mottok også et tilbud om å bruke det nye produktet. Vi er ikke så «harde» brukere av mobiltjenester at vi kan vurdere fordelene med et nytt tilbud bare ved å se på det, og søke på Internett etter data fra tidligere tilbud og sammenligne dem med de nye, når sommeren er så raste utenfor vinduet, viste seg ikke å være en fristende aktivitet. Derfor bestemte vi oss for å gjøre livet lettere for oss selv og be om det selv MyCall-spesialister vil forklare oss hva som er nytt i «MyCall EU+» og hvordan det er bedre enn de tidligere.

Maja Galinska-Solum svarte på vår henvendelse, – MyCall Social Media and Community Manager.

MyCall er en av Norges ledende mobiloperatører, og tilbyr gode tilbud for de som trenger å holde kontakten med venner og familie i utlandet. MyCall har oppgradert BeFree-produkter for å inkludere mer data for å møte kundenes behov ytterligere. Vel, for at kundene skal kunne skille at dette er et nytt produkt, endret vi navnet til «MyCall EU +«. «Nå vil du ha opptil 30 GB i den nye pakken. – han sier Maja Galinska-Solum. « Sammenlignet med gamle BeFree, da en bruker kunne bruke 10 GB for 500 kroner, nå med MyCall EU + vil brukeren ha 16 GB for samme pris.»

Samtidig bestemte MyCall seg for å gi kundene flere muligheter. Ved periodisk analyse av dataene la vi merke til at ikke alle våre kunder utnytter den faste mengden data og minutter optimalt. Tidligere kunne kunder for eksempel velge pakker mellom 500 MB og 10 GB, nå kan de velge mellom bare 100 MB og 30 GB. Du kan også nå velge hvor mange minutter og data du trenger hver måned, fra så lite som 50 minutter i utlandet til så mye du trenger – ubegrenset, og fra 100MB til 30GB. Det gjenstår bare å velge den mest passende.»

Maja Galinska-Solum, MyCall Social Media and Community Manager

Det høres ikke dårlig ut, men det er for lite til å få hele bildet, så vi stiller stadig flere spørsmål. «Vel, nå vil vi gjerne liste opp i detalj – hva brukeren får med MyCall EU + «- spør vi lederen.

«MyCall EU +” er et abonnement som inkluderer alt du trenger for å holde kontakten med kjære både i Norge og i utlandet. Det er den komplette pakken!

Inneholder:

– Telte minutter i utlandet – ring til Litauen, UE, Storbritannia, Sveits, Island, Liechtenstein, USA og Canada. Du kan velge fra 50 minutter til ubegrensede samtaler.
– Inkludert data – fra 100MB for de som ikke bruker så mye til 30GB for de som surfer hele tiden.
– Krediterte minutter i Norge: fra bare 100 minutter til ubegrensede samtaler.
– Global SMS og MMS inkludert – du kan sende SMS og dele øyeblikk via MMS med både de i Norge og de langt unna.

Alle MyCall-pakker inkluderer også:
– Data rollover – ingen angrer hvis du ikke bruker opp alle dataene dine én måned, det vil rulle over til neste måned.

– «Roaming» for de som planlegger turer og ferier i Europa. Bare ta med deg telefonen og bruk den på samme måte som du ville gjort i Norge.»

En annen sak vi er interessert i er oppgjør. Det er ingen hemmelighet at de som kommer for å jobbe i Norge ikke har den såkalte «Kredittsjekken» (solvenssjekken). Har de muligheten til å bestille»MyCall EU +«?» – Vi spør.

«Selvfølgelig kan du!» Maya bekrefter.

Det er tre måter å bestille MyCall EU + på:

Den første er at abonnementet betales i henhold til den månedlige regningen. Hver måned vil du motta en faktura med spesifisert månedsavgift og gebyr for andre tjenester, f.eks telefonbetaling for bilparkering. Dette alternativet krever kredittsjekk og passer ikke bare for de som begynner å jobbe i Norge.

Den andre – abonnementet betales med bankkort. Du betaler kun en månedlig abonnementsavgift og ingenting annet. Månedsavgiften belastes automatisk fra bankkortet ditt. Det betyr at du kan ha samme abonnement, men du må betale for tjenesten på forhånd. Da lagrer du enkelt bankkortopplysningene dine og hver måned, samme dag, belastes kortet ditt med et abonnementsgebyr, f.eks. 300 crores. Etter at ladingen er avskrevet får du hele pakken igjen med minutter og data. Hvis du bruker denne pakken, må du derfor sørge for at det er tilstrekkelig saldo på kortet til å fornye abonnementet. I dette tilfellet er det ikke nødvendig med en soliditetssjekk, og du kan bruke ulike bankkort, inkludert litauiske.

Og på den tredje – en forhåndsbetalt 30-dagers pakke. Valg for forhåndsbetalte kunder. Engangspakken er gyldig i 30 dager etter aktivering. Solvensverifisering er ikke nødvendig.»

Og til slutt, fortell alle at alle de nye «MyCall EU +«kunder får 10 GB gratis i MyCall-mobilappen, som de kan aktivere når de vil» – legger Maja Galinska-Solum, MyCall Social Media and Community Manager til, og sier farvel.

Likte du det? Ta deg tid til å støtte SkandinavijaToday på Patreon!

Hva er nytt for brukere i MyCall EU+-pakken til den norske mobiloperatøren

sfgdfg

john

Legg att eit svar

Epostadressa di blir ikkje synleg. Påkravde felt er merka *