Emner: Konferanse, event, produkt/tjeneste, messe
15. mai (norsk tid) holdt premium-tilskuddsmerket NYO3 sin GLOBAL BRAND-FEIRING i Oslo. Under mottoet «NY NUTRITION BEYOND LIMITS» lanserte selskapet kraftig et nytt produkt, Ultra Boost Golden Krill Oil, annonserte den globale strategien til NYO3 og lanserte den globale velferdskampanjen AWR sammen med sin strategiske partner Aker BioMarine.
Organisasjoner som Innovasjon Norge, NO-AGE, UiO og ORIVO var også invitert til dette arrangementet, som foreslo en internasjonal fest for å utveksle ernæringskunnskap for å møte behovene til brukere over hele verden for helseprodukter av høy kvalitet.
NYO3 og dens strategiske partner Aker BioMarine lanserte i fellesskap et nytt premiumprodukt på arrangementet – NYO3 Gold Ultra-Boost Krill Oil, LYSOVETA LPC-EPA/DHA og Krill Protein Marine Protein Peptide. Arrangementet viste frem banebrytende kunnskap om avansert nordisk ernæring.
Som det høyeste krilloljeinnholdet kombinerer NYO3 Gold Ultra-Boost Krill Oil konseptet medisinsk behandling på cellenivå med patentert renseteknologi. Den bruker et høyt innhold på 750 mg SUPERBA Boost, ren antarktisk krillolje, som inneholder mer enn 58 % småmolekylære marine fosfolipider, som kan penetrere kardiovaskulære og cerebrovaskulære celler og trygt regulere blodlipider for å beskytte hjerte- og hjernehelsen. Det splitter nye personliggjorte gullgavesettet kombinerer Amundsens forskningskonsept med en forbedring av produktkvalitet og er spesialdesignet for førstevalget til eliten innen hjerte- og hjernepleie.
NYO3 og ORIVO lanserte også i fellesskap Krill Oil Product Quality Standardization Project. Det nære samarbeidet mellom ledende vitenskapelige forskningsinstitusjoner og ledende norske selskaper markerte den ytterligere forbedringen av krilloljeproduktstandardene. Målet er å forbedre kvaliteten på norske kosttilskudd gjennom vitenskapelige metoder og bringe krilloljeprodukter til høykvalitetsutvikling.
Som en pioner og oppdager av norske kosttilskudd, følger NYO3 alltid konseptet «RENT OG ENKELT NORGE», holder seg tro mot kvaliteten på naturlige råvarer og europeiske farmasøytiske standarder, og tilbyr kosttilskudd på cellenivå. Gjennom en rekke merkerelaterte arrangementer, som Global Brand Celebration, har vi som mål å fortsette å utforske fremtiden for merkevarebærekraft, lede den økologiske utviklingen av kosttilskuddsindustrien og fremme konseptet med nordiske kosttilskudd av høy kvalitet.
Disse pressemeldingene kan også interessere deg
|