Bouygues Construction, en stor aktør i byggesektoren, presenterer sin nye merkevareidentitet: «Building for Life». En forandring for bedriften som ønsker å uttrykke sin lidenskap og engasjement som entreprenør.
Den nye signaturen «Building for Life» av Bouygues Construction, et datterselskap av Bouygues Group, ble utviklet i samarbeid med TBWA-byrået skille byggefirmaet fra sine konkurrenter, Fremhever verdien og virkningen av sine prestasjoner rundt om i verden.
En langsiktig visjon
Siden grunnleggelsen for 70 år siden har Bouygues Construction skilt seg ut for sin evne til å « Tenk langsiktig og å bli bevisst sitt ansvar overfor fremtidige generasjoner. Som svar på utfordringene med økologisk endring, streber industrimannen derfor etter konstant innovasjon.
Selskapet er til stede i 60 land, inkludert Marokko, hvor selskapet annonserte byggingen av et internasjonalt universitetssykehus Tenk om praksisen din for å designe, renovere og bygge mer bærekraftig og ressurseffektivt. ved å samle sine oppgaver rundt mottoet «Building for Life».
I tillegg er «Building for Life» også et felles mål som forener selskapets 33.000 ansatte, understreker i en pressemelding. I 2023 Bouygues Construction oppnådde en omsetning på 9,8 milliarder euro.
I første kvartal 2024 registrerte Bouygues Group fortsatt et nettotap på 146 millioner euro og vurderer å kutte 225 jobber i eiendomssektoren. Gruppen er imidlertid fortsatt trygg for 2024.
Marie Gerald
Bilde fra en: AdobeStock