Ny merkeidentitet for Bouygues Construction

Bouygues Construction, en stor aktør i byggesektoren, presenterer sin nye merkevareidentitet: «Building for Life». En forandring for bedriften som ønsker å uttrykke sin lidenskap og engasjement som entreprenør.

Den nye signaturen «Building for Life» av Bouygues Construction, et datterselskap av Bouygues Group, ble utviklet i samarbeid med TBWA-byrået skille byggefirmaet fra sine konkurrenter, Fremhever verdien og virkningen av sine prestasjoner rundt om i verden.

En langsiktig visjon

Siden grunnleggelsen for 70 år siden har Bouygues Construction skilt seg ut for sin evne til å « Tenk langsiktig og å bli bevisst sitt ansvar overfor fremtidige generasjoner. Som svar på utfordringene med økologisk endring, streber industrimannen derfor etter konstant innovasjon.

Selskapet er til stede i 60 land, inkludert Marokko, hvor selskapet annonserte byggingen av et internasjonalt universitetssykehus Tenk om praksisen din for å designe, renovere og bygge mer bærekraftig og ressurseffektivt. ved å samle sine oppgaver rundt mottoet «Building for Life».

I tillegg er «Building for Life» også et felles mål som forener selskapets 33.000 ansatte, understreker i en pressemelding. I 2023 Bouygues Construction oppnådde en omsetning på 9,8 milliarder euro.

I første kvartal 2024 registrerte Bouygues Group fortsatt et nettotap på 146 millioner euro og vurderer å kutte 225 jobber i eiendomssektoren. Gruppen er imidlertid fortsatt trygg for 2024.

Marie Gerald

Bilde fra en: AdobeStock

lyon

Legg att eit svar

Epostadressa di blir ikkje synleg. Påkravde felt er merka *