Atlantem har utnevnt Nathalie Massé som direktør for markedsføring, innovasjon og bærekraftig utvikling. En ansettelse i tråd med ambisjonene til selskapet, som vokser sterkt i markedet for industrisnekker med høy verdiøkning.
Nathalie Massé ble offisiell den første direktøren for markedsføring, innovasjon og bærekraftig utvikling i historien til Atlantem-selskapetSnekkerarbeid Herige gruppe. Denne stillingen ble faktisk opprettet kort tid før Massés tiltredelse for å styrke selskapets organisasjon.
En utnevnelse som gjorde at den nye direktøren for markedsføring, innovasjon og bærekraftig utvikling ble med i Management Committee og CSR Committee 30. oktober. Siden hun kom til denne nye stillingen, har Nathalie Massé strukturert oppdragene sine deretter Utvikle merkevaren Atlantem, akselerere innovasjon og implementere CSR-forpliktelser.
Nathalie Massé kan derfor bruke kompetansen hun tilegnet seg under studiene innen områdene markedsføring, kommunikasjon og innovasjon snart 20 år i ulike nasjonale og internasjonale selskaper Symbol for forbruksvareindustrien.
En åpenbar markedsføringsappell
Før hun ble med i alle disse gruppene, ble Nathalie Massé uteksaminert fra EM Lyon Business School. I 2004 flyttet hun til L’Oréal-gruppen, hvor hun tok sine første skritt innen markedsføring. Hun var spesielt dyktig til å skape sterke merkevarer i svært konkurranseutsatte markeder. Hun finpusset ferdighetene sine ved å bli med i det franske utfordrermerket Bourjois fra 2004 til 2011, hvor hun gikk videre i forskjellige stillinger. Deretter jobbet hun for det multinasjonale Coca-Cola til 2019, før hun begynte i en mellomstor landbruksmatkonsern, Goûters Magiques, med base i Bretagne, som vokser raskt.
» Å bli med i Atlantem representerer en flott mulighet til å sette mine ferdigheter til tjeneste for et nytt aktivitetsområde og et selskap som opplever betydelig vekst og ønsker å vokse enda mer. CSR-utfordringene innen bygg og tømrer spesielt reflekterer mitt ønske om å bidra til økologisk endring gjennom produkt- eller tjenesteløsninger med positive effekter. Jeg tror fullt og fast på kraften i samarbeid. Jeg er overbevist om at suksessen til et prosjekt avhenger av evnen til å blande områder, erfaringer og personligheter til hver enkelt. Det er en grunnleggende ressurs som gir all merverdien til et merke. », forklarer Nathalie Massé.
Jeremy Leduc