Wientjes første sertifiserte trener i Nederland

HSMAI Region Europa har sammen med dedikerte eksperter utviklet et sertifiseringsprogram for å gi erfarne seniorkonsulenter verktøy for å tilrettelegge programmet Vinner for kunder – tjenesteløftet. Metoder for å hjelpe bedrifter med å styrke sin bedriftskultur og kvalitet vil sikre tjenesten de faktisk yter gjestene og øke deres eksterne vurderinger. Selskaper som til syvende og sist utmerker seg, er de som investerer i sin bedriftskultur og tar kundeopplevelsen inn i styrerommet i henhold til organisasjonen.

Hjelp bedrifter med å utvikle sitt eget Service Pledge

De fleste bedrifter har en visjon. Mange har også en rekke verdier. HSMAI mener at det å gi et serviceløfte bør være like viktig. Altså et formulert budskap om hva kundene kan forvente av oss og et budskap som enkelt kan kommuniseres til andre. Dette er en av tingene som Service Pledge-programmet vil hjelpe til med å artikulere. Målet er å gjøre en meningsfull forskjell i hvordan serviceopplevelsen oppfattes av bedriftsgjestene.

Sertifisering av trenere

HSMAI har allerede sertifisert fem executive coaches fra Sverige, Tyskland, Storbritannia og Norge. Fra 10. til 12. september i London vil nederlandske Jordi Wientjes være den første Executive Coach som tilrettelegger for Winning for Customers – Service Pledge-programmet i Nederland.

Om Wientjes

Wientjes ble født i gjestfrihetsbransjen og har lang og svært mangfoldig erfaring i sektoren. Han har jobbet for ulike internasjonale hotellkjeder, konferansesentre og kinokjeder de siste tjue årene og jobber nå som interim rådgiver og leder for virksomheter som ønsker å optimalisere og/eller omorganisere, eller ønsker råd for å realisere en serviceorientert organisasjon. Wientjes: «Hvis du er født og oppvokst på et hotell, lærer du at bedriftskultur er det viktigste «elementet» i organisasjonen din. Etter å ha jobbet i sektoren selv i lang tid, er jeg nå opptatt av å hjelpe mine kolleger med å skape en «flyt» som vil utgjøre en betydelig forskjell i hvordan serviceopplevelsen oppfattes av selskapets gjester. HSMAI Service Pledge-sertifiseringen gir meg verktøyene til å gjøre det og gir meg et verdifullt nettverk av internasjonale kolleger som jeg ser frem til å være en del av.» sier Jordi Wientjes entusiastisk.

HSMAI Service Pledge Executive Coach-sertifiseringen består av 4 moduler som fokuserer på; Service, bedriftskultur, kommunikasjon og tjenestegjenoppretting. Se her for mer informasjon om programmet.

louis

Legg att eit svar

Epostadressa di blir ikkje synleg. Påkravde felt er merka *