En ny direktør for markedsføring, innovasjon og bærekraftig utvikling i Atlantem

Atlantem har utnevnt Nathalie Massé som direktør for markedsføring, innovasjon og bærekraftig utvikling. En ansettelse i tråd med ambisjonene til selskapet, som vokser sterkt i markedet for industrisnekker med høy verdiøkning.

Nathalie Massé ble offisiell den første direktøren for markedsføring, innovasjon og bærekraftig utvikling i historien til Atlantem-selskapetSnekkerarbeid Herige gruppe. Denne stillingen ble faktisk opprettet kort tid før Massés tiltredelse for å styrke selskapets organisasjon.

En utnevnelse som gjorde at den nye direktøren for markedsføring, innovasjon og bærekraftig utvikling ble med i Management Committee og CSR Committee 30. oktober. Siden hun kom til denne nye stillingen, har Nathalie Massé strukturert oppdragene sine deretter Utvikle merkevaren Atlantem, akselerere innovasjon og implementere CSR-forpliktelser.

Nathalie Massé kan derfor bruke kompetansen hun tilegnet seg under studiene innen områdene markedsføring, kommunikasjon og innovasjon snart 20 år i ulike nasjonale og internasjonale selskaper Symbol for forbruksvareindustrien.

En åpenbar markedsføringsappell

Før hun ble med i alle disse gruppene, ble Nathalie Massé uteksaminert fra EM Lyon Business School. I 2004 flyttet hun til L’Oréal-gruppen, hvor hun tok sine første skritt innen markedsføring. Hun var spesielt dyktig til å skape sterke merkevarer i svært konkurranseutsatte markeder. Hun finpusset ferdighetene sine ved å bli med i det franske utfordrermerket Bourjois fra 2004 til 2011, hvor hun gikk videre i forskjellige stillinger. Deretter jobbet hun for det multinasjonale Coca-Cola til 2019, før hun begynte i en mellomstor landbruksmatkonsern, Goûters Magiques, med base i Bretagne, som vokser raskt.

» Å bli med i Atlantem representerer en flott mulighet til å sette mine ferdigheter til tjeneste for et nytt aktivitetsområde og et selskap som opplever betydelig vekst og ønsker å vokse enda mer. CSR-utfordringene innen bygg og tømrer spesielt reflekterer mitt ønske om å bidra til økologisk endring gjennom produkt- eller tjenesteløsninger med positive effekter. Jeg tror fullt og fast på kraften i samarbeid. Jeg er overbevist om at suksessen til et prosjekt avhenger av evnen til å blande områder, erfaringer og personligheter til hver enkelt. Det er en grunnleggende ressurs som gir all merverdien til et merke. », forklarer Nathalie Massé.

Jeremy Leduc

lyon

Legg att eit svar

Epostadressa di blir ikkje synleg. Påkravde felt er merka *